Grattis Winston & Elle till 1000 medlemmar!

 

2018 utsågs man till till Årets butik bl.a. med motiveringen att man lockar kunder ”med stor kreativitet och hög modegrad” Nu tar Winston & Elle åter täten när det kommer till innovation inom handeln. Med sin 1 000:e kundklubbsmedlem visar man att även enskilda butiker kan erbjuda en kundklubb som funktionellt kan mäta sig med de stora kedjorna.

På mindre än ett år har man bjudit in medlemmar via en mängd olika kanaler. Man har frågat kunderna direkt i kassan om de vill bli medlem, de har haft skyltning i fönster, ute bland hyllorna och QR koder i omklädningsrummet. Men man har även samkört digitala kanaler genom att posta inbjudningen till kundklubben på deras aktiva instagramkonto har man fått utväxling.

Fördelarna medlemmarna får är många. Dels kan de samla ihop poäng på allting de handlar, men även få nyheter och kampanjer skickade till sig direkt i mobilen.

Resan för Sveriges, i särklass, mest ambitiösa butik fortsätter nu på Mäster Samuelsgatan mitt i Stockholms city. Titta förbi i helgen och bli medlem!

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *